ژئومدیا طی دهه گذشته جهان را در دست گرفته است، تفاوت فعالیت رسانه ای بین غرب و شرق
به گزارش وبلاگ آقای رضایی، محمود کبیری یگانه در گفت و گو با خبرنگاران، درباره کتابش با عنوان زیست گاه رسانه اظهار کرد: زیستگاه رسانه ، براساس سه اصل که با ژ آغاز می شوند، آغاز شده است. ژئوپلتیک، ژئواستراتژیک و ژئومدیا یعنی سرزمین رسانه ای. واقعیت امر این است که در یک دهه گذشته کل سیستم جهان را ژئومدیا در دست گرفته است.
او درباره انگیزه اصلی اش برای نگارش این کتاب اظهار کرد: تفاوت فعالیت در حوزه رسانه بین غرب و شرق بیش از 250 سال است و همین امر موجب یک شکاف عمیق شده که در این کتاب در پی پر کردن بخشی از این شکاف هستم.
نویسنده اثر زیستگاه رسانه ای درباره جامعه هدف و مخاطبان این کتاب بیان نمود: نوجوانان، جوانان و عوام مردم مخاطبان این کتاب هستند، بنابراین کوشش شده که از ادبیات روان، ساده و قابل فهم برای درک دنیای پیچیده رسانه در آن استفاده گردد.
او در سرانجام گفت: برای اولین بار در این مجموعه کتاب بیش از 60 تکنیک رسانه ای به بیانی شیوا و ساده و قابل درک برای مخاطب و جامعه هدف مطرح شده است و ما کوشش کردیم که رسانه را برای دانشجوی رسانه، ساده بیان کنیم.
منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران