مشتریان پست از درگاه های غیر حضوری استفاده نمایند
به گزارش وبلاگ آقای رضایی، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا, مشتریان برای دریافت خدمات مخابراتی, حتی الامکان از درگاه های غیر حضوری استفاده نمایند.

محمد رضا بیدخام مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات ایران در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ آقای رضایی، گفت: با توجه به افزایش شیوع بیماری کرونا مشتریان برای دریافت خدمات مخابراتی حتی الامکان از درگاه های غیر حضوری استفاده نمایند.
وی اضافه نمود: با توجه به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور و شدت یافتن شیوع این ویروس, ضروری است مشتریان تمامی خدمات مخابراتی خود را از درگاه های غیرحضوری این شرکت دریافت نمایند.
وی عدم حضور مشتریان برای دریافت هرگونه خدمت در مراکز و دفاتر مخابراتی در شرایط کنونی را ضروری دانست و گفت: بر اساس لزوم فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از حضور فیزیکی مشتریان در مراکز ارائه خدمات, ضروری است برای دریافت هرگونه خدمتی از درگاه های غیرحضوری استفاده گردد تا این اقدام، یاری قابل توجهی به قطع زنجیره ابتلا به ویروس کرونا باشد.
بیدخام ،شرکت مخابرات ایران را در ایجاد بسترهای زیرساختی خدمات الکترونیکی پیشرو دانست و اضافه نمود: این شرکت همیشه کوشش نموده است مشتریان، دریافت هرگونه خدمات مخابراتی را به وسیله درگاه های الکترونیکی انجام دهند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران ،با اعلام درگاه های غیر حضوری این شرکت در سراسر کشور گفت : 2000،20117،2020، مخابرات من ، کد ussd2020#، e-Care مشتریان adsl.tci.ir و پرتال شرکت مخابرات ایران www.tci.ir از جمله درگاه هایی است که خدمات مورد احتیاج مشتریان را بدون حضور آنان در مراکز خدمت ارائه می دهند .
وی توضیح داد : از جمله خدمات قابل ارائه توسط این درگاه خرید سرویس های VDSL، ADSL (سرینو) و FTTH (تانوما)، پشتیبانی سرویس های اینترنت، تغییر سرویس، دریافت نام کاربری و کلمه عبور، دریافت اطلاعات در مورد تلفن همگانی ، خرید سرویس های VDSL، ADSL (سرینو) و FTTH (تانوما)، تغییر سرویس، خرید ترافیک اضافه، درخواست پشتیبانی، گزارش ریز مصرف اینترنت، تست سرعت دسترسی به سامانه مخابرات من، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد- ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده شرایط سرویس اینترنت، خرید سرویس اینترنت پرسرعت است .
بیدخام ارائه خدمات پرداخت قبض تلفن ثابت ، پرداخت قبض (قبض میان دوره - قبض سرانجام دوره) (قبض تجمیعی)، مشاهده ریز هزینه های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه های قبض، خدمات تلفن ثابت (سرویس های ویژه شامل : انتظار مکالمه ، مکالمه کنفرانسی ، شماره گیری سریع) ، (قطع و وصل تلفن) ، (درخواست تغییر آدرس مکاتبات) ، (باز و بسته کردن صفر دوم) ، (درخواست کشف مزاحم) ، (اعلام و عدم اعلام به 118)، مدیریت درخواست تلفن ثابت و سرویس های ارزش اضافه نموده را از دیگر موارد برای درگاه ها بیان کرد.
منبع: خبرگزاری فارس