راهکارهای جامع ارتباطی برای کسب وکارها

به گزارش وبلاگ آقای رضایی، به گزارش بازرگانیخبرنگاران، اهمیت و ضرورت بهره مندی از فناورهای نوین و سرعت تکامل آن ها، موجب شده است عصر حاضر به عصر اطلاعات شناخته گردد. توسعه فناوری های نو تا جایی پیش رفته که امروزه بخش قابل توجهی از معاملات و مبادلات در سرتاسر جهان، به صورت آنلاین انجام می شوند.

راهکارهای جامع ارتباطی برای کسب وکارها

فناوری های ارتباطی، انقلابی بزرگ در حوزه های گوناگون، از بازارهای تجاری، صنایع تولیدی و عرضه محصولات و خدمات سازمانی به وجود آورده اند. آن ها امکان بهره وری بیشتر را برای کسب وکارها فراهم و فرآیندهای مربوط به عرضه و تقاضا را به طرز شگفت انگیزی تسهیل نموده اند.

امروزه شرکت ها و سازمان ها به لطف حضور در عصر اطلاعات و بهره مندی از فناوری های آن، تعاملات دیجیتالی مؤثرتر و پایدارتری با مشتریان خود برقرار نموده اند که به شکل گیری روابط عمیق تری میان مشتری ها و سازمان ها منجر شده است؛ روابطی که پیش از این، امکان پذیر نبودند.

اکنون دیگر سازمان ها برخلاف سال های نه چندان دور، می توانند احتیاجهای مشتریان خود را حتی پیش از آن که ایجاد شوند، شناسایی و برای برطرف کردن آن ها چاره اندیشی نمایند. در این میان، رهبران و مدیران هوشمندتر، با بهره گیری از استراتژی های موجود و با تکیه بر فناوری، بازدهی عملیاتی خود را افزایش و هزینه ها را تا حد ممکن کاهش می دهند.

فناوری چه کمکی به سازمان ها می نماید؟

مثال های بسکمک وجود دارد که می تواند نقش فناوری را در مدیریت موثرتر سازمان ها به روشنی آشکار کند. برای نمونه، تحلیل بازار از مهم ترین حلقه ها در زنجیره احتیاجسنجی تا عرضه کالا و خدمات است. بی تردید تحقیقات بازار و تحلیل داده ها با روش های سنتی، کاری بسیار طاقت فرساست که هرگز نمی تواند نتایج مطلوب و دلخواه را برای سازمان ها ایجاد نمایند. شکی نیست که مطلع شدن از بازخورد مشتری درباره کالا یا خدمات ارایه شده، با روش های سنتی، بسیار وقت گیر و سخت بود.

اما فناوری های تازه و راه چارههایی که به همراه آن ها خلق شده اند، امکان گردآوری و تحلیل داده ها را با سرعت و دقتی بسیار بسیار بیش از گذشته در اختیار کسب وکارها قرار داده اند. با بهره گیری از راه چارههای نوین، احتیاجسنجی مشتریان و درک خواست و سلیقه ایشان، رسیدن به مخاطب هدف و در نهایت برطرف احتیاجهای او، به مراتب آسان تر از گذشته شده است.

برقراری ارتباط به منظور دست یابی به جریان منظم اطلاعات هم از دیگر حلقه های مهم این زنجیره است که به کمک فناوری ها بهره گیری از آن ها، یعنی برقراری ارتباط با ذی نفعان و مشتریان و حتا رقبا را برای سازمان ها امکان پذیر شده است.

راه چارههای سازمانی شاتل برای برقراری ارتباط پیوسته و باکیفیت، از برترین نمونه های به کارگیری فناوری در خدمت ارتباطات سازمانی ست که امکانات زیادی، همانند تبادل اطلاعات در کوتاه ترین زمان، اتصال دفاتر مختلف سازمان با یکدیگر، تلفن سازمانی بر بستر اینترنت، تامین پهنای باند اختصاصی اینترنت، فراهم کردن بستر دورکاری برای کارمندان، برقراری و مدیریت جلسات آنلاین و مدیریت از راه دور را در اختیار کسب وکارهای کوچک تا بزرگ قرار داده است.

شرکت ها و سازمان ها می توانند با استفاده از فناوری های موجود، به رشد و توسعه کسب وکارشان سرعت دهند. افزون بر این در چند سال اخیر و با توجه به احتیاجهای تازه سازمان ها در همه گیری کرونا، بهره گیری از این فناوری ها، احتیاج سازمان ها به حضور مداوم نیروی انسانی را برطرف و امکان دورکاری و فعالیت از راه دور را برای کارکنان فراهم کرد.

راه چارههای سازمانی شاتل

اما کسب وکارها چگونه می توانند به این فناوری ها دست پیدا نمایند و آن ها را به برترین روش در سازمان خود به کار گیرند؟

گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل، که از پیشروان حوزه فناوری اطلاعات در ایران به شمار می آید، به پشتوانه سال ها حضور در این عرصه، خدمات رسانی به هزاران کاربر سازمانی در سرتاسر کشور را در دستور کار قرار داده است. شاتل با درک مناسب از احتیاجهای کاربران سازمانی، مجموعه خدمات قابل توجهی را با عنوان راه چارههای ویژه کسب وکارها در اختیار عموم شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی قرار داده است.

شاتل با ارائه سبد کاملی از محصولات و خدمات ارتباطی، اینترنتی، امنیتی و محتوایی، همانند پهنای باند اختصاصی،شبکه های خصوصی مجازی، تلفن ثابت و تلفن همراه به شرکت ها و سازمان ها، سازمان ها را در رسیدن به اهداف استراتژیک شان کمک می نماید.

اینترنت با پهنای باند اختصاصی

هدف از ارائه پهنای باند اختصاصی (dedicated) به سازمان ها، دست یابی به اینترنتی با کیفیت بالا و بدون ضریب اشتراک است. به این معنا که سازمان ها می توانند روی بسترهای وایرلس یا فیبر نوری، پهنای باند اختصاصی مورد احتیاجشان را دریافت نمایند و به صورت اختصاصی و با سرعت بالا، به شبکه جهانی اینترنت متصل شوند.

اینترنت با پهنای باند ویژه (optimal)

اینترنت با پهنای باند ویژه (optimal) مانند پهنای باند اختصاصی است و محدودیت سرعت ندارد. تفاوت این راه چاره با پهنای باند اختصاصی در پرداخت بر مبنای مقدار مصرف است. به این معنا که سازمان ها می توانند به میزان حجم مصرفی شان هزینه اینترنت پرسرعت شان را پرداخت نمایند. مراکز آموزشی و اداری، هتل ها و بیمارستان ها و حتا استارتاپ ها می توانند از این خدمات استفاده نمایند و متناسب با مصرف دوره ای هزینه ای کمتر بپردازند.

تلفن ثابت

هدف تلفن ثابت شاتل یا شاتل تاک سازمانی، ارائه خدمات تلفن سازمانی بر بستری امن و مطمئن است که سازمان ها را قادر می نماید، تماس های تلفنی داخل و بیرون سازمان را باکیفیت بالاتر و هزینه ای کنترل شده و کم تر برقرار نمایند. این خدمات، ویژه سازمان هایی است که در پی راه چارههای ارتباطی با کیفیت و هزینه مناسب اند که بتوان با توجه به ابعاد سازمان، آن را به صورت اختصاصی و سفارشی سازی شده به کار گرفت.

شاتل موبایل

شاتل، با هدف تکمیل زنجیره ارزش خدمات ارتباطی و مخابراتی، فعالیت در بازار خدمات ارتباطی همراه را به لیست خدمات خود افزوده است. سیم کارت های سازمانی شاتل موبایل خدمت دیگری ست که در تکمیل راه چارههای ارتباطی شاتل به شرکت ها و سازمان ها ارایه می گردد.

ارتباط نقطه به نقطه

ارتباط نقطه به نقطه از دیگر راه چارههای سازمانی شاتل برای ایجاد شبکه های خصوصی مجازی و اتصال دو یا چند نقطه از سازمان است. بسکمک از سازمان های میانه تا بزرگ، برای برقراری ارتباط ایمن میان شعبه های مختلف خود در سرتاسر کشور، از این بستر پایدار و اختصاصی استفاده می نمایند.

این راه چاره بر پروتکل های مختلفی، مانند VPN و VPLS و MPLS با ویژگی های متفاوتی ارائه می گردد و سازمان ها می توانند با بهره مندی از این فناوری ها، شبکه اختصاصی خود را در سرتاسر کشور، بر پایه پروتکل های مختلف ایجاد نمایند.

کلام آخر

ارائه خدمات در قالب راه چارههای سازمانی، مستلزم احتیاجسنجی کسب وکار، شناسایی مخاطبان و مشتریان آن کسب وکار و آنالیز های دقیق فنی ست. کسب وکارهای کوچک، بزرگ و حتا شرکت های نوپا، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راه چارههای سازمانی شاتل، می توانند به وسیله تلفن اختصاصی 91000999یا ایمیل [email protected] با این شرکت تماس برقرار نمایند. کارشناسان شاتل پس از آنالیز احتیاجهای سازمان شما، در زودترین هنگام هماهنگی های لازم برای انجام گام های بعدی را به وسیله مراجعه حضوری و برگزاری جلسات اختصاصی انجام خواهند داد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده ووبلاگ آقای رضایی در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "راهکارهای جامع ارتباطی برای کسب وکارها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهکارهای جامع ارتباطی برای کسب وکارها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید